[python] nový web

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pátek Srpen 22 11:05:21 CEST 2003

Ahoj!

Tak jsem se konečně dokopal, abych nějak zatočil s tím webem. Nainstaloval
jsem tam Plone, abych nemusel nic programovat a teď zbývá to nějak osadit
obsahem. Pročež:

  Oficiálně tímto zvu ku pomoci na webu www.py.cz. Konkrétně zejméno pro
  hledání, kategorizaci a udržování odkazů a pro hledání a překládání "newsů"
  z různých serverů týkajících se Pythonu. Pokud se mezi Vámi nachází takoví
  zájemci (ti, co projevili zájem v minulosti, nechť se prosím znovu ozvou,
  pokud tento trvá), ozvěte se, prosím, nejlépe přímo mě a dohodnem se na
  konkrétní podobě spolupráce. Žádné programování (tedy pokud by sami
  nechtěli), jen náplň a organizace.

Dále, na novém webu máte možnost zřídit si konto. To vám vřele doporučuji.
Tato uživatelská konta považujte prosím za první oficiální a zaručuji jejich
budoucí kompatibilitu. Pokud máte nějaké věci na dev.py.cz, přesuňte je prosím
sem, abych mohl ten starý, experimentální web zrušit. Pokud tam toho máte
hodně (ale kromě Honzy tam snad nikdo nic moc nemá), tak ten přesun můžu
způsobit já asi o něco jednodušeji, tak mi napište.

Jako e-mailovou adresu uvádějte nějakou svojí, ne tu @py.cz. Aliasy na @py.cz
budu generovat z vašich uživatelských kont a přesměrovávat je právě na ty
zmíněné -- což vám mimojiné dává možnost toto přesměrování ovlivňovat.

Dále bych vás chtěl poprosit všechny, pokud budete mít nějaký nápad na ten
web, jako: co napsat na úvodní stránku, jaké tam přidat kategorie (určitě
dodělám rozcestník), atd., ozvěte se!

Pokud budete vytvářet nějaké dokumenty, dejte šanci Strukturovanému textu
(viz http://plone.org/Members/kpm/stx-help/view -- což by bylo prima mít
přeložené :) a případně "externímu editoru" (viz
http://www.zope.org/Members/Caseman/ExternalEditor). S obojím mám velmi dobré
zkušenosti. (Pozor, ten web je celý v UTF-8, takže to chce řádný editor.)

A na závěr bych chtěl poděkovat těm aktivním přispěvatelům této konference za
to, že to tu drží při životě, když já se tomu nevěnuju jak bych měl a chtěl.
Díky.

A na úplný závěr:
Pokud alespoň někdo projeví zájem, navrhuji uspořádat PVČP, tedy Pivní Večer
Českých Pythonýrů. Viděl bych to tak koncem února a to v Praze v nějakém
rozumném restaurantu. Co vy na to?

--
ViNiL the GNU hippie

Programming today is a race between software engineers striving to build
bigger and better idiot-proof programs, and the universe trying to build
bigger and better idiots. So far, the universe is winning.