[python] novýweb

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Pátek Srpen 22 11:05:21 CEST 2003

Dne út 21. leden 2003 19:43 ViNiL napsal(a):
> Tak jsem se konečně dokopal, abych nějak zatočil s tím webem. Nainstaloval
> jsem tam Plone, abych nemusel nic programovat a teď zbývá to nějak osadit

lenochu lina :))

rozumim tomu tak, ze uz portal nebude vhodne pouzivat jako
"skladiste" ruznych polotovarnich programku?

> http://www.zope.org/Members/Caseman/ExternalEditor). S obojím mám velmi

kdyz uz jsme u toho - tohle se mi jeste nepovedlo rozchodit a nevim
proc. ejhle, prvni navrh na "tutorialek"...

> A na úplný závěr:
> Pokud alespoň někdo projeví zájem, navrhuji uspořádat PVČP, tedy Pivní
> Večer Českých Pythonýrů. Viděl bych to tak koncem února a to v Praze v
> nějakém rozumném restaurantu. Co vy na to?

kdyz jinak nedas... likerky, konacky... ojeje...

         Petr Vanek
      petr.vanek na ika.cz
  ----- www.yarpen.cz --------
Kuolema Kaikille (Paitsi Meille)