[python] globalni promenne

Michal Molhanec molhanec na seznam.cz
Pátek Srpen 22 11:05:29 CEST 2003

On Thu, 13 Feb 2003 14:13:55 +0100 Zdenek Pavlas <zdenek.pavlas na nextra.cz> wrote:

> Proste pokud mate singleton objekt ke kteremu pristupujete
> "vlastne porad", je rozumne mit jej globalni.

jasne, ale vetsinou nevadi kdyz ma predponu s nazvem modulu
navic to, ze v pripade import * se jenom nakopiruji odkazy se pozna pouze
pri prirazovani, jak volani funkce, tak cteni/zapis do slovniku se bude
chovat naprosto predpokladane

> V tomhle je v pythonu docela bordel. "Odkaz" muzete vzit
> i na dictionary nebo list ktere ale nejsou objekty (nejde
> je subclassovat), a to prestoze maji metody.

uz jde - stahnete si verzi 2.2 - viz:
http://www.python.org/2.2.1/descrintro.html