[python] Oficialni oznameni

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pátek Srpen 22 11:05:33 CEST 2003

Dne út 11. března 2003 11:41 Petr Vaněk napsal(a):

> mno, mozna budu opet vypadat jako kverulant, ale stale mi
> pripada, ze je py.cz spis pousti, nez funkcnim webem. (funkcnim
> cteme obsahove naplnenym).

S tim bych souhlasil. Ale ten obsah je dost na vas. Neni v mych moznostech to
cele delat sam -- rad pomohu a zejmena na te technicke urovni, ale dokud tu
nebude vice aktivnich lidi (nebo mene, ale vice aktivnich :-), tak to bude
takove vselijake.
Ja si myslim, ze se to pozvolna ubira stale k lepsimu. Muzeme se dohadovat o
tom, ze pozvolno je moc pozvolne, samozrejme. Rekl bych, ze to chce cas.
Zacinaji teprve vychazet knizky o Pythonu a dokud tu nebude takovehle zazemi,
tak nejaka "masova" propagace bude na nic.

> s tim nejspis souvisi i me
> (snad neznalosti ziskane) vyhrady vuci plone. jak napr.
> udelam na she home strance vypis vsech objektu (dtml nelze)?

To je jednoduche. Plone neni programatorska platforma, nybrz platforma pro
publikovani a spravu informaci. Smyslejte o tom, jako o lepsi knihovnicce (i
pro obrazky soubory atd.). Samozrejme, ze jde cokoliv doprogramovat, ale
dokud nezacne kynout obsah, nechce se mi psat (A UDRZOVAT!!!) nove veci...
Zkusme zatim plodit ruzne recenze, mini-howto, ukazky realnych pouziti,
reklamu na ruzne kurzy, publikace, nabidky a poptavky prace apod. To jsou
vsechno veci, kvuli kterym netreba nic programovat, a ktere mi ted pripadaji
nejsmysluplnejsi. Rekl bych, ze je potreba si ujasnit, jestli se chcete
profilovat do pozic "guru" nebo pomoci propagaci Pythonu a jeho produktu
(programovaci jazyk je vzdy "nezajimavy", dulezity je program).

pozn. redakce: kdyz vytvorite nejaky pekny dokument, nezapomente zazadat o
zverejneni!!! Tak se dostane ke svemu auditoriu.

> jak zjistim, ze nejaky uzivatel svou stranku zmenil, aniz
> bych je musel vsechny prohlizet... atd... atd...

hledat: zmeneno behem X dni

Pokud vas napadaji nejake prednastavene dotazy, sem s nimi.
Ale kdyby uzivatele sve veci nalezite zverejnovali, tak se vam napise jejich
seznam v okamziku loginu...

Hezky napad, ale viz vyse -- pripada mi to jako dost prace o male hodnote..
(v tuto chvili)

Co udelat nejaky pythonovsky kurz po e-mailu? Ze bychom vzali Honzuv prelozeny
tutorial, rozstrihli ho do kapitol a udelali e-mailovy automaticky kurz po
vzoru ruznych e-learningu? Nejspis zadarmo. Myslite si, ze by to mohlo mit
nejaky uspech?

--

ViNiL, the GNU Hippie

"bring them to me -- alive and unspoiled"