[python] Oficialni oznameni

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Pátek Srpen 22 11:05:33 CEST 2003

napad na preddefinovany dotaz (treba do listy) -
nove (zmenene) od posledniho prihlaseni

Dne út 11. března 2003 12:13 ViNiL napsal(a):

> S tim bych souhlasil. Ale ten obsah je dost na vas. Neni v mych moznostech
> to cele delat sam -- rad pomohu a zejmena na te technicke urovni, ale dokud
> tu nebude vice aktivnich lidi (nebo mene, ale vice aktivnich :-), tak to
> bude takove vselijake.

jiste, jenze ja mam na mysli takovy "obludny kruh":
zverejnil jsem "clanek" na zaklade reakci z konferenci o timeoutu
sitoveho spojeni. po prihlaseni ho sichni zverejneny videli, v poradku,
ale treba uz jsem se (nebyt nahodneho navstiveni one stranky), ze
tam kdosi nechal vzkaz.
nikdo po mne nemuze chtit, abych vsechno hlidal :)

> chcete profilovat do pozic "guru" nebo pomoci propagaci Pythonu a jeho

ad guru :)))

> produktu (programovaci jazyk je vzdy "nezajimavy", dulezity je program).

s timhle souhlasim, proto bych rad py.cz videl jako takovy uvodnik
"kouknete jak s tim pythonem nabusim aplikaci svizne" apod.

--
Petr Vanek --------------
petr.vanek [at] ika [dot] cz

Today is good day to end it all