[python]

Robo Cernansky roboce na yahoo.com
Pátek Srpen 22 11:05:35 CEST 2003

Podla Active Python usudzujem, ze to je pod Windows. Napada ma, ze wxPython asi
nebude nainstalovany v tom spravnom adresari. Mal by byt (podla mna)
v podadresari Lib adresara programu Python.

Btw, preco Active Python a nie "normalny" Python pod Windows?

Robo.

--
Robo Cernansky
E-mail: roboce na yahoo.com