[python] OT: Jak dlouho kdo delate s Pythonem?

Ludek Smid qark na seznam.cz
Pátek Srpen 22 11:05:41 CEST 2003

Damy a panovae,

jsem tu sice novy, ale stejne by me zajimalo, kdy a jak jste kdo objevil
  Python. Vzdycky jsem mel pocit, ze Pythoni komunita v CR neexistuje,
takze jsem si pripadal jako osamely vlk, na ktereho vzdycky pri
vysloveni slova "Python" hledeli jak na ..... :-)

A abych zacal -- pouzivam Python uz 7 let, pokud si dobre vzpominam, tak
to tehdy existovala verze 1.5.1 nebo 1.5.2. A dostal jsem se k nemu tak,
ze jsem psal nejake serverove veci a Perl a Tcl/Tk me tak vytocilo, ze
jsem zacal hledat alternativy... no a u tech "alternativ" jsem uz zustal
:-) Dodnes nelituju. Dokonce se mi podarilo prosadit Python ve sve
praci, coz povazuju za velky uspech.

No, to by snad stacilo.

Ludek