[python] OT: Jak dlouho kdo delate s Pythonem?

Jan Svec honza na py.cz
Pátek Srpen 22 11:05:41 CEST 2003

On Tue, 25 Mar 2003, Ludek Smid wrote:

> Damy a panovae,
> jsem tu sice novy, ale stejne by me zajimalo, kdy a jak jste kdo objevil
>   Python. Vzdycky jsem mel pocit, ze Pythoni komunita v CR neexistuje,
> takze jsem si pripadal jako osamely vlk, na ktereho vzdycky pri
> vysloveni slova "Python" hledeli jak na ..... :-)

To je prave problem oficialniho uverejneni. Kdyz si clanek
na Rootu precte kolem 2000 lidi, urcite z nich bude dost,
ktere by komunita zajimala, proto porad tlacim na ofic.
zpravu. Ale uz jsme se domluvili, takze nejak to dopadne

> A abych zacal -- pouzivam Python uz 7 let, pokud si dobre vzpominam, tak
> to tehdy existovala verze 1.5.1 nebo 1.5.2. A dostal jsem se k nemu tak,
> ze jsem psal nejake serverove veci a Perl a Tcl/Tk me tak vytocilo, ze
> jsem zacal hledat alternativy... no a u tech "alternativ" jsem uz zustal
> :-) Dodnes nelituju. Dokonce se mi podarilo prosadit Python ve sve
> praci, coz povazuju za velky uspech.

Ja Python pouzivam tretim rokem, presne jak rikas, hledal
jsme ruzne alternativy a hledal a hledal az nakonec jsem
nasel Python a zustal jsem u nej. Z meho hlediska mi zase
vyhovuje jeho "matematicky" smysl, necha se v nem napsat
spousta veci z matematiky a nektere konstrukce jsou podobne,
jako se v matematice pouzivaji (napriklad strucny seznam
apod.).

Narozdil od ostatnich nejsem Zope maniac, ale kdo vi, ted na
srazu me temer presvedcili, takze se jim snad stanu :) Zato
jsem vysazenej na graficka prostredi a na GUI knihovny a
dokonce jednu Pythoni pisu sam. Krom toho prekladam
materialy, ktere se tykaji Pythonu a pisu clanku pro ROOTa.

PS: U jakeho zamestnavatele jsi Python prosadil?

--
Jan Svec       | Znate jazyk Python? NE? |