[python] OT: Jak dlouho kdo delate s Pythonem?

Jan Svec honza na py.cz
Pátek Srpen 22 11:05:41 CEST 2003

On Tue, 25 Mar 2003, Ludek Smid wrote:

> Proc me to zajima -- ma takovy maly projektik, ktery pouziva Pygame a
> mel jsem VELKE problemy sehnat rozumnou GUI knihovnu, ktera by se dala
> pouzit.

No, vubec to neni dokonale, vubec jako VUBEC, cili hodne
ranna stadia vyvoje. Ale pokud te to zajima tak
http://py.cz/Members/honza/igui . No, az to bude, tak to
bude umet spoustu veci, ale az. Jestli si projdes archiv
konference, bude tam take nejaky thread o tomto projektiku.

Jinak jestli by ses chtel spolupodilet na vyvoji, mam
otevrenou naruc.

Presne na tohle dostal Python i me...

--
Jan Svec       | Znate jazyk Python? NE? |