[python] OT: Jak dlouho kdo delate s Pythonem?

Michal Kaukic mike na frcatel.fri.utc.sk
Pátek Srpen 22 11:05:41 CEST 2003

Python pouzivam viac ako tri roky. Suhlasim s Honzom - velmi dobre sa v nom robia
matematicke veci. A pritom je (hlavne pre studentov informatiky) pouzitelny
aj vseobecnejsie.

Mojim snom je presadit ho ako prostriedok pre vyuku matematiky.
Myslim nielen tradicne "vypoctarske" partie (Numerika, Pravdepodobnost a statistika),
ale aj ostatne - Mat. analyza, Teoria grafov, Algebra, Optimalizacia, atd.

Rad by som tiez videl niektore uzitocne veci (web-mail podobny Squirrell-mailu,
e-learning system podobny ako Moodle, web-filemanager ako ten z Webmin-u) implementovane
v Python-e. Casto ked vidim zdrojaky tychto systemov, vravim si: Ved by to islo
ovela jednoduchsie a prehladnejsie urobit v Python-e. Prilepovanie veci do Zope
a nad-Zope nevidim ako riesenie, myslim cisty, prehladny Python.

To mal byt namet na mozne projekty :-)

Ja sam by som sa rad v najblizsej dobe pozrel na Moodle (je v PHP-cku). Nepripojil
by sa niekto? Sajn o nom mozete ziskat z http://frcatel.fri.utc.sk/moodle
a potom samozrejme z jeho domovskej stranky http://www.moodle.org.

                                           M. Kaukic