[python] čeątina v Zope

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Srpen 22 11:05:42 CEST 2003

: Odesílatel: Jiri Lisicky <lisicky na datis.cdrail.cz>
: >Které Zope? Pro 2.5.1 mám patch pro windows-1250 CP.
: 2.6.1
: >JInak mimochodem, díval jste se na how-tos?
: Jo prolezl jsem je a váš příspěvek jsem našel, ale zdálo se mi to příliš
: složité. Doufal jsem, že existuje jednodušší cesta.

Pro Zope <2.6 bohuzel neexistuje Ale jinak je to vcelku jednoduche - pokud
tam ovsem nemate vlastni upravy zdrojaku. Staci rozbalit...

: Řešení s management_page_charset se mi zdá jednoduché a funkční. Zkouším
si

5x Sláááávaa teto promenne. Vzhledem k tomu jam mam preorane zdrojaky od
Zope si na Zope 2.6+ asi jeste hodne dlouho pockam :(

JL.