[python] Re: igui2

Zdenek Pavlas zdenek.pavlas na nextra.cz
Pátek Srpen 22 11:05:42 CEST 2003

Jan Svec wrote:

> No, vubec to neni dokonale, vubec jako VUBEC, cili hodne
> ranna stadia vyvoje. Ale pokud te to zajima tak
> http://py.cz/Members/honza/igui . No, az to bude, tak to
> bude umet spoustu veci, ale az. Jestli si projdes archiv
> konference, bude tam take nejaky thread o tomto projektiku.

Precetl jsem si docs a mam trochu pochybnosti o uzitecnosti.
Zamer mit konzistentni jednoduchy interface na gui toolkit
je sice dobrej ale uroven zapouzdreni API je desiva.

Aplikace bude volat IGUI2. IGUI2 wrapuje gtk+. gtk+ wrapuje gdk.
gdk wrapuje xlib. teprve xlib konecne pohne prstem. Pritom je
to vsechno slinkovany dohromady do jednoho mamuta a kazda vrstva
se snazi aby to segfaultlo nebo aspon bezelo co nejpomaleji.

Nebylo by lepsi owrapovat do pythonu jen samotnej xlib a nad tim
napsat widgety ciste v pythonu?

--
Zdenek Pavlas