[python] Re: No a ja zase s nim jeste ani nezacal

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Srpen 22 11:05:44 CEST 2003

: Odesílatel: Jan Novák <jan.novak na topinfo.cz>
: >Takze, s cim s nim muzu zacit, nejlepe v cestine a nejlepe free?
:
: nejlepe asi naprogramovat si v pythonu neco co je potreba

To jsem zkusil, funguje. lae neni to do Zope, proste jen v pythonovem
interpretru.

: >pokud mozno pro cloveka co ma sklony k proceduralnimu programovani nez
: >objektovemu.
:
: v pythonu se da programovat i proceduralne

To ano, ale pokud chcete pouzivat cokoli z rozsireni Zope, tak tam je to
samy objekt. Tedy nevidel jsem jeste kousek kodu v Zope (nemyslim tim ted
zdrojaky Zope) co by pouzival proceduralni zpusob prace.

Jestli mate nekdo neco nakopavaciho, budu velice vdecen.

JL.