[python] Re: igui2

Jan Svec honza na py.cz
Pátek Srpen 22 11:05:45 CEST 2003

On Fri, 28 Mar 2003, Zdenek Pavlas wrote:

> No, mel jsem kdesi uvnitr aplikace kod:
>
> for i in lst_of_dict:
>     try: return i[key]
>     except KeyError: continue
>
> A kdyz jsem to prepsal na:
>
> for i in lst_of_dict:
>     j = i.get (key)
>     if j: return j
>
> tak cela aplikace najednou bezela asi 2x rychleji. Bylo to pomerne
> horke misto ale nevim presne kolik procent casu se tam travilo,
> takze jen odahuju ze druhe reseni je 3-10x rychlejsi.

Ahoj,
nevite o nejakem benchmarku jednotlivych konstrukci? Neco na
zpusob, napr.:
- lookup lokalni promenne je 10x rychlejsi nez lookup
  atributu objektu.
- volani lokalni funkce je 2x rychlejsi nez volani metody
atd.

Proste slovnicek od A do Z optimalizaci v Pythonu? Pokud nic
podobneho neexistuje, nesel by nekdo do toho se mnou a
nezmeril by to?

--
Jan Svec       | Znate jazyk Python? NE? |