[python] Pomozte mi prosim s optimalizaci primitivniho kodu

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Neděle Srpen 24 20:18:42 CEST 2003

Dne ne 24. srpna 2003 11:04 Matej Pivoluska napsal(a):

> Ja mam naopak pocit, ze by bolo dobre optimalizovat naopak kod uprostred
> vnutorneho cyklu, co takto napriklad
>     for x in range(maxX,2):
>
>     x2=x*2
>     val   = ord(line[x2+2])*256 + ord(line[x2+3])
>    ... tady uz jsou jen nejaky podminky,
>    ... ktere pocitaji cetnost hodnot val
>     #x=x+2
> Namiesto stringu by sa dal pouzit modul array

a co pouzit xreadlines, coz nacte radky souboru do seznamu a na nej zavolat
map(funkce, seznam)
coz by melo byt - podle nejakych rossumovych uvah - nejrychlejsi. popripade
by jeste ta funkce mohla byt lambdou...

a ty podminky, ktere pocitaji cetnost by se mohly osetrit zapouzdrenim do
tridy jako atributy...

--
Petr Vanek --------------
petr.vanek [at] ika [dot] cz