[python] Py - IIS - ASP

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Prosinec 19 22:17:16 CET 2003

Zkuste tu bazi provozovat na www.zope.org. Je to ciste pythonni aplikacni
server.

Pak si dejte vylistovat vsechny products co tam jsou (a taky jsou na
old.zope.org - ne vsechny produkty jsou na nove website) a podivejte es na
ne. knowledge bazi je tam nekolik. Muzete je vylepsit a prispet tak k
rozvoji open souirce sveta.

Zope jede i na wondozech, s nekterymi vymozenostmi oproti linuxu (COM), ale
zase s nekterymi omezenimi a nevyhodami oproti linuxu. Takze treba ja zope
nyni provozuji pouze na Linuxu, kdyz pred tim pul roku jel na NT. To COM
totiz neni az zase takova vyhoda (alespon pro mne), spis jsem narazil na
spatnou implementaci datumu a casu v MS C++, coz mi delalo strasne problemy
a nemohl jsem tak rozdejchat jeden jediny pithonni prikaz na kterem to
vsecko stalo a padalo. Prepsat mi to proste neslo, tak jsem zvolil cestu
nejmensiho odporu :o)

JL.

Odesílatel: Milan Rohr <m.rohr na centrum.cz>
tu a tam nějaké CGI.  Nyní jsem dostal za úkol naprogramovat www aplikaci -
znalostní bázi pro několik zaměstnanců. Zvolil jsem Python a IIS/ASP.
Narazil jsem na mnoho problémů a málo praktické nápovědy.
Používám ActivePython 2.3.2, Windows 2000 Server.