[python] Re: Kde je http://dev.py.cz/user/honza/igui2.tar.gz?

Jan Svec honza na py.cz
Úterý Únor 11 19:10:11 CET 2003

On Tue, 11 Feb 2003, ViNiL wrote:

> Prosim Vas, zacnete pouzivat www.py.cz. Ja jsem ty veci samozrejme nesmazal,
> jen jsem presmeroval web, protoze si tam lide stale zakladali konta atd.

Vinile, jasne ze bych rad, ale kdyz se majitel uctu honza
neprihlasil, tak nevim co mam delat, rikam si, ze treba
jeste necetl konferenci a/nebo se nechce dohodnout. Buh vi,
ale fakt ukradenej login docela zamrzi... Rikal jsem si, ze
bych zkusil neco jako __honza__, ale jednak nevim jestli by
to nepridelalo starosti az se budou pridelovat (jak jsi
rikal) e-maily k uctu rovnou. Prece jen nebudu menit adresu,
ktera vypada pekne (honza na py.cz) a kterou pouzivam skoro
rok.

Proste problem je v tom loginu, proto porad pouzivam
dev.py.cz. Nemohl bys mi prosimte rict s jakym e-mailem byl
teda na py.cz zalozen ucet honza? Ja uz se s tim clovekem
nejak domluvim, kdyz on nereaguje na vyzvy v konferenci. Moc
diky.

PS: Co si myslis ty?

--
S pozdravem