[python] globalni promenne

Petr Mach gsl na seznam.cz
Středa Únor 12 01:14:35 CET 2003

Michal Molhanec wrote:

> muze, nesmi tam byt jenom  "from xxx import * ", ostatni typy importu jo
Aha, tak to mi uniklo. Dekuji.

> kdyz si ten modul nazvete g ani to nepoznate
Radeji bych se bez toho opravdu obesel.
Jednopismenkove promenne, se nedoporucuje pouzivat,
s vyjimkou zavedeneho 'i' v nejakem kratkem cyklu.
A s tim souhlasim, u rozsahlejsich veci je to opravdu
nevhodne, zvlast kdyz do toho pak obcas jeste musi
nekdo lezt a vyznat se v tom i po delsi dobe. Jasne,
da se rict, udela se vyjimka, ale to by se pak mohla
delat porad a ve vsem. Verim ze Python umoznuje
psat prehledny kod, i kdyz se mi to tedy zatim nedari,
je to jedinej jazyk, v kterem se ve lastnim kodu
ztracim. Asi i proto, ze me nuti formatovat jinak,
nez jsem zvykly.