[python] globalni promenne

Radek Bulava radek.bulava na seznam.cz
Středa Únor 12 11:50:44 CET 2003

Michal Molhanec wrote:

> no vidite, ja si myslim pravy opak :-) je to vec, kterou si me Python
> naprosto ziskal, po ktere jsem radu let touzil

musim, rict, ze kdyz jsem to poprve videl, taky se mi to hrozne
libilo. dokud jsem nechtel nejaky zdrojak copy/pastnout rovnou
z netchcipe pres telnet do vi a formatovani bylo v haji. tam ti
nepomuzou dochtori, tam ti nepomuzou psychologove, ...
ani indent ti nepomuze :-/. pekne radek po radku zkontrolovat...

python jsem kvuli tomu samozrejme nezavrhnul :-)

--
Radek Bulava                                 radek.bulava na seznam.cz
Registered linux user #240237                                   :wq