[python] igui - Independent GUI

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Úterý Únor 11 09:23:12 CET 2003

sokolske 3x zdar! aneb "zdravim te \n svete"

Dne po 10. února 2003 18:57 Jan Svec napsal(a):
> Ahoj,
> jak jsem tu jednou psal, tak jsem vytvoril gui framework pro
> Python. Jestli mate naladu, stahujte z
> Pokud mate naladu, otestujte a sdelte mi sve pocity.

stahnul, zkompiloval a vyzkousel jsem to. polozim
dve recnicke otazky:
1) chteji oznamovat chyby nebo uz maji dalsi
devel-verzi?
2) mysleji to jako "akademicky" projekt, aby si
dokazali, ze "na to maji" - pak je to, imho, v poradku.
pokud je to urceno k "ostremu" nasazeni, pote
nechapu, proc nepouzijou wxPython, pyGtk (nebo jak se to
jmenuje) nebo "me oblibene" PyQt... ano, chytri uz poznali,
ze nenavidim Tk :)

zdar a silu

--
Petr Vanek