[python] igui - Independent GUI

Jan Svec honza na py.cz
Úterý Únor 11 10:45:15 CET 2003

On Tue, 11 Feb 2003, Petr Vaněk wrote:

> dobra, dobra... jak ale rika jeden muj kamarad(lopata):
> "vsichni studenti se za my dane flakaj, neradi" :)

A prece ne :)

> v syru, v syru! :]

Mno, nevim jak v Kanade ale v Cechach se hleda asi lepe.

> mno, je takove rozhrani opravdu potrebne?
> resp. neni prilis omezujici? (myslim, ze uz to nekdo
> v konfere psal - btw neni nekde archiv konference?)

Jasne, to psal Vinil, archiv

http://ns.chl.cz/pipermail/python/

> napr: v PyQt je pomerne slusne zpracovana
> problematika SQL nebo, abychom se venovali
> primo zobrazeni, treewidgetu. mam tedy obetovat
> uz hotovou praci a pouzit sice univerzalni, ale
> nutne oklestenou verzi knihoven, ktera pokryva
> "nejmensi spolecnou mnozinu" vlastnosti?

Pokud mate zkusenosti s QT, GTK+ a nejakym Win GUI
rozhranim, urcite mi date za pravdu, ze ta nejmensi spolecna
mnozina je hodne velka, QT a GTK se po sobe opici jak jen
muzou a zase QT obslehlo pulku woken, takze pokud se dobre
vymysli rozhrani a dobre se napise backend v cecku, tak
muzeme zit bez problemu. Ted jde o to napsat ten backend a
dobre promyslet otazku jak to udelat s curses.

--
S pozdravem
Jan Svec

<honza na py.cz>