[python] modul curses

Petr Mach gsl na seznam.cz
Pátek Leden 17 06:09:22 CET 2003

Rene Kolb wrote:

> ono je to asi jedno, na jake distribuci/platforme,
> je to soucasti src (tedy minimalne pro linux).
> na windows asi nejsou potreba/pouzitelne :)

Na windows to potreba je a to tak, ze hodne, ale bohuzel ncurses nejen
ze neni pro windows v distribuci, ono neni dostupne vubec. V dusledku
toho nelze v pythonu psat multiplatformni konzolove aplikace, protoze
neexistuje ani zadna jina multiplatformni obdoba ncurses. Nebo se mi ji
nepodarilo objevit, ale hledal jsem ji velmi upenlive.

Petr Mach