[python] Eric3

Jarda pachola na mageo.cz
Pátek Červenec 4 14:23:28 CEST 2003

No, rekl bych, ze to je vcelku typicka situace kolem Qt/Win32. Jediny
podporovany kompilator je VC++, chcete-li s Qt (byt v ramci free software
projektu) rozumne pracovat, zaplatte. Takze pokud bude chtit Ondrej Konopka
pouzivat Erica, musi si budto sehnat VC++ nebo nekoho pozadat, aby mu to
zkompiloval.

Jarda Pachola

P.S. Vsechny spammery a rozesilace viru povesit za usi do pruvanu