[python] Eric3

Ondrej Konopka konopkao na email.cz
Pátek Červenec 4 11:05:01 CEST 2003

Provedl jsem nainstalovani QT, ale nedari se mi prijit na to jak nainstalovat QScintillu. V readme jsem se docetl, ze:

To build QScintilla on Windows, run:

	cd qt
	qmake -o Makefile qscintilla.pro
	nmake
	copy qextscintilla*.h %QTDIR%\include
	copy qscintilla*.qm %QTDIR%\translations
	copy %QTDIR%\lib\qscintilla.dll %QTDIR%\bin

Ale nejak nevim kde mam hledat qmake a nmake. Muze te mi prosim jeste jednou poradit? Dekuji

Ondrej Konopka