[python] zope - mime - ms excel

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Středa Červenec 16 10:37:59 CEST 2003

Dne st 16. července 2003 09:36 Radek Bulava napsal(a):
> [...]

eh. satan banan, okult jogurt...
cisla se mne nastesti netykaji, jde jen o cca 4 sloupce stringu.

nakonec se chyba ukazala v Content-*T*ype (ehm, ehm) a prave v:

S kombinaci s tabulkou HTML to jiz funguje.

Pikantni je, ze v 10% (=1 z 10) pocitacu zde se Excel zblazni tak, ze
nezobrazi ani jeden list, pricemz posun kurzorovymi sipkami hodnoty v takovem
tom "chlivku na zadavani" bezchybne meni... asi mam spatne narysovany
pentagram...

kazdym padem diky za rady a postrehy. doufejme, ze je to posledni problem,
ktery s touhle %$#@%@%! tady mam >:-D

P.S.: ted tu byl admin, ktery se v "tom moc nevyzna", takze vsechno jsem hodil
na "entropii systemu tohoto pocitace". mam ty povery o windows rad :)

--
Petr Vanek --------------
petr.vanek [at] ika [dot] cz

Today is good day to end it all