[python] Editory /WAS: globalni promenne/

Petr Mach gsl na seznam.cz
Středa Červen 18 23:10:18 CEST 2003

ViNiL wrote:

> Nezbyva, nez se pousmat.
>
> Musim konstatovat, ze podpora editace Pythonovskych zdrojaku mi obecne
> prijde velice spatna.
>
> ViM a Emacs, prestoze oba umim pouzivat a ViM aktivne pouzivam na jine
> veci, prinaseji cokoliv jenom ne prehlednost a pohodli. Ostatni ciste
> editory umi tak maximalne jednotne odsazovat a zvyraznovat syntax. Co by
> taky mely umet jineho...

VIM treba umi pracovat s foldery a foldery umi podle odsazeni.  Ted pro
Python idealni. Protoze takovy zavreny folder lze snadno kopirovat a
take ma VIM propracovane ovladani po folderech. To je jen jedna z mnoha
veci, ktere VIM umi proti konvencnim editorum.

Kazdopadne tomu kdo VIM skutecne umi pouzivat, tomu prinasi jak pohodli,
po te co si jej prizpusobi svym potrebam (vite ze VIM lze skriptovat i v
Pythonu?) tak tu prehlednost, uz jen diky tem folderum.