[python] GUI pro windows pomoci Twisted?

tartML tartML na seznam.cz
Neděle Červen 29 18:31:29 CEST 2003

Zdravim
pythonem se zabyvam par dni, ale zda se ze neni tezky se ho naucit... Momentalne pracuju mj na klientovi (IP pripojeni) kterej by mel mit windowsowsky rozhrani. Problem spociva v tom ze aby mi bezela zaroven uzivatelska konzole a zaroven socket, potrebuju 2 thready. Twisted by to mel umet resit, ale ja sem bohuzel neprisel na to jak...vim jak pomoci twisted zakladat sockety ale uz nevim jak do toho nacpat tu konzoli. Jsem otevren libovolnym navrhum, ale pokud mozno newbie-friendly.
Diky, Tartaros.