[python] GUI pro windows pomoci Twisted?

Jan Matejka matejka na datasys.cz
Pondělí Červen 30 10:02:39 CEST 2003

Myslím, že inspiraci je možno najít ve wxsupport.py, který řeší
provázání Twisted s víceplatformovým uživatelským rozhraním WXWindows.

Jan Matějka

-----Original Message-----
From: python-bounces na py.cz [mailto:python-bounces na py.cz] On Behalf Of
tartML
Sent: Sunday, June 29, 2003 6:31 PM
To: python na py.cz
Subject: [python] GUI pro windows pomoci Twisted?

Zdravim
pythonem se zabyvam par dni, ale zda se ze neni tezky se ho naucit...
Momentalne pracuju mj na klientovi (IP pripojeni) kterej by mel mit
windowsowsky rozhrani. Problem spociva v tom ze aby mi bezela zaroven
uzivatelska konzole a zaroven socket, potrebuju 2 thready. Twisted by to
mel umet resit, ale ja sem bohuzel neprisel na to jak...vim jak pomoci
twisted zakladat sockety ale uz nevim jak do toho nacpat tu konzoli.
Jsem otevren libovolnym navrhum, ale pokud mozno newbie-friendly.
Diky, Tartaros.