[python] rychla GUI

ViNiL vinil na zagamma.cz
Sobota Březen 1 08:58:47 CET 2003

On Fri, Feb 28, 2003 at 09:50:55PM -0500, Petr Vanek wrote:
> zdravim,
>
> tak jsem opet zklamany...-> pisu maly programek, chci, abych jej mohljak
>  pouzivat doma (linux) , tak aby jej pouzivali moji kolegove (windows).
> problem vezi v pomalem pocitaci: doma mam p166/64MB RAM, na tom uz
> ledacos beha, jenze ten comp s windosem je p133/32MB RAM . zkusil jsem
> wxpython, beha to, ale je to na tech windowsech hroozzznnneee
> pooommmaallleee (neni to zadna rychlovka ani na linuxu)  . tak jsem si
> rikal: kaslu na GUI, udelam to jako CGI v browseru -> na linuxu mi to
> vali jak vitr, na windowsech je to jak slimak...

A v cem je problem? Co je to za web server? Nebo to zdrzi ten browser?

> ja uz se tady parkrat
> ptal, ale preci jen znovu mate nekdo neco rychleho odzkouseneho? jak
> rychle je qt-cko?

No, to sice pouzivam, ale nikdy jsem to nezkousel na p133/32...

Proc myslis? http://www.gimp.org/~tml/gimp/win32/

> a nebo to pisu blbe
> nebo co... http://cvs.penguin.cz/index.cgi/PyBookShelve/

Hledme, knihovnicka ;-) No, pis, holoubku, pis, ja si to potom ukradnu na
knihovnicku firemni ;-)

--
ViNiL the GNU hippie

Arithmetic is being able to count up to twenty without taking off your
shoes.
                -- Mickey Mouse