[python] Re: Bug, bug, bug :)

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pondělí Březen 3 11:16:36 CET 2003

Kdyz dovolis, tohle mi pripada jako vubec zajimavy napad pro vsechny.

Dne po 3. březen 2003 09:47 Jan Svec napsal(a):
> K osobnimu setkani, jedino co me tak napada je zajit na
> LinuxExpo (ja tam nejspis pojedu v sobotu) a tam se nejak
> lidsky ;) domluvit. Co ty na to?

Ja jsem pro. Beztak tam budu asi muset neco zvatlat na prednaska fy SuSE -- to
asi proto, ze tam pracuju ;-) -- takze se muzeme sejit treba tam. Ptej se
proste na ViNiLa.

Prijdete jeste nekdo? Ja jestli bude nutne nekde rezervovat hospodu nebo
jestli se nekam vlezem jen tak...

--
ViNiL the GNU hippie

Bylo by zajímavé zjistit, kolik koňských sil si muž ušetřil od počátku
světa tím, že se držel zásady, že umývání nádobí a uklízení je přirozená
práce ženy.
		-- Brown