[python] zope a dynamické třídění výběru z sql

ViNiL vinil na zagamma.cz
Středa Březen 5 17:51:38 CET 2003

On Wed, Mar 05, 2003 at 05:41:22PM +0100, Jiri Lisicky wrote:
> Jsem naprostý začátečník a zkouším udělat v Zope následující aplikaci:
>
> Nachystám pár SELECTů, které si mohou uživatelé "spustit". Výsledek se zobrazí
> do html tabulky a já bych rád aby si uživatelé mohli ty data třídit kliknutím na
> názvy jednotlivých sloupečků. Existuje na to nějaký Zope Produkt nebo to budu
> muset nějak ručně naprogramovat?

Inu, ja se domnivam, ze nejcastejsi zpusob realizace teto zalezitosti je
pomoci parametrizovatelneho ORDER BY toho SELECTu. Takze bych nemluvil o
nejakem programovani, protoze nazvy jednotlivych sloupcu jsou proste odkazy na
tu samou stranku jen s patricnym parametrem.

Odpovida to na otazku?

--
ViNiL the GNU hippie

Když se dva perou, třetí se směje.