[python] plone - strukturovany text

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Březen 10 12:59:39 CET 2003

No vidite, a to se ja, jako neprogramator pokousel do STX prodat dalsi
opsny. Neuspesne, ikdyz by to samozrejme teoreticky melo pracovat.

Byl jsem varovan, ze prave STX je ta nejvetsi nocni mura programatoru.

Co jsem na tom spachal prikladam v priloze, treba bude nekdo ze
zdepritomnych programatoru  uspesnejsi.

Jo a kdyz to rozchodite, dejte mi vedet ;-)

JL.

Odesílatel: Petr Vaněk <petr.vanek na ika.cz>

Dne pá 31. ledna 2003 16:54 ViNiL napsal(a):

> Lepsi mi pripada to STX opravit ;-)

koukal jsem se na to a mam z toho kodu malem zaludecni vredy.
je to peklo. mozna bych pockal na zope2.7, kde ma byt moznost
volby na reStructuredText: