[python] Oficialni oznameni

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Úterý Březen 11 13:32:35 CET 2003

Dne út 11. března 2003 13:12 Jan Svec napsal(a):
> No jasne, s tim souhlasim. Mimochodem, uz brzo to bude rok,
> co "to vsechno" ViNiL zacal (viz
> http://www.linux.cz/lists/archive/linux/147202.html).

*brek*brek*smrk*smrk*
jsem dojat :)))
o duvod vic na linuch expo otevrit oslavnou limonadu.
btw uz jsem si kvuli tomu zmenil sluzbu.

> Zacal bych navrhem zdola nahoru, tedy co mame a z toho
> udelame co chceme. Takze zacnu:
>
> 1) Funkcni konference - lidi je v ni prihlaseno dost, provoz
> je spise slabsi, cim to? Osobne si myslim, ze to nebude tim,
> ze v Pythonu je malo problemu...

problemu je dost, jenze mam pocit, ze se tu spis resi takove
"organizacni veci" - resp. kdyz odeslu technicky dotaz, tak
na nej mnohdy nevyvolam zadnou reakci, takze se spis
hrabu v guglu atd.

> 3) Poloprazdny rozcestnik - zde je spousta prostoru pro
> ostatni, rozcestnik bych si predstavoval bohatsi.

to je take slozitejsi - osobne mi moc nevyhovuje vytvaret
si vlastni rozcestnik, a pote zadat vinila, aby jej "uploadoval".
primlouvam se za nejake rozhrani.

> 4) Dokumenty - vezmeme dokumenty, ktere tu jsou: Glosar,
> Tutorial, serial Letajici cirkus, ktery vychazel pro ROOT.cz
> (krome poslednich dilu, na ktere jeste nevyprsela lhuta 1/2
> roku od zverejneni), v soucasnosti ve volnem case prekladam
> rozhovory s Guido van Rossumem
> (http://www.artima.com/intv/guido.html), preklad
> na http://www.py.cz/Members/honza/GuidoVanRossum .

ja se napr. hodne venuju PyQt - otazka zni: zajima to vubec
nekoho? rozhodne nechci vzit nejaky clanek a prekladat ho,
spis sepsat par poznatku apod. jenze kde neni zpetne vazby,
neni ani chuti ku psani.

> 5) Projekty - byl bych rad, kdyby kolem PyCZ vznikla jakasi
> komunita vyvojaru (treba nejen ceskych) a kazdy aby vedel,
> jake projekty ma rozdelane, co ho na Pythonu zajima atd.
> Proste takove lepidlo mezi programatory.

jsou tu vubec takovi pythonni programatori? resp. z py.cz
mam uvedeny odkaz na svuj web, a za celou dobu jsem
z cech a slovenska nedostal jediny email vztazeny k programum.
je to celkem nepodstatne, ale zarazejici.

na druhou stranu - ma vlastni hniloba a lenost zapricinila,
ze prestoze jsem kdys stahnul a drobet upravil PyTicker
meho jmenovce, kanadaka, ani jsem mu nove verze neposlal.
popel na hlavu.

> Podle meho se spousta lidi jen zaregistrovala a nic :(
> Jen se podivejte do seznamu uzivatelu.

treba si mysleli, ze je za registraci "punch and pie" (c) cartmann

p.s.: dnes jsem nejaky sebelistostny :)))

--
Petr Vanek --------------
petr.vanek [at] ika [dot] cz

Today is good day to end it all