[python] Oficialni oznameni

ViNiL vinil na zagamma.cz
Úterý Březen 11 13:40:08 CET 2003

Dne út 11. března 2003 13:32 Petr Vaněk napsal(a):

> to je take slozitejsi - osobne mi moc nevyhovuje vytvaret
> si vlastni rozcestnik, a pote zadat vinila, aby jej "uploadoval".
> primlouvam se za nejake rozhrani.

Momentalne je na kazde strance moznost komentaru a rad bych, aby dalsi odkazy
byly pridavany tam -- budou totiz dostupne jeste nez se "k nim dostanu".
Premyslel jsem, jak to udelat s minimem prace a tohle mi pripadlo
prijatelne...

> ja se napr. hodne venuju PyQt - otazka zni: zajima to vubec
> nekoho?

ANO!!!! A kdyz ne treba hned ted, tak za pul roku -- a co na tom? Ja si rad
prectu Shakespeara i po letech ;-)))

>  rozhodne nechci vzit nejaky clanek a prekladat ho,
> spis sepsat par poznatku apod. jenze kde neni zpetne vazby,
> neni ani chuti ku psani.

Osud klasiku...

> na druhou stranu - ma vlastni hniloba a lenost zapricinila,
> ze prestoze jsem kdys stahnul a drobet upravil PyTicker
> meho jmenovce, kanadaka, ani jsem mu nove verze neposlal.
> popel na hlavu.

No, a ono to tak bude s vetsinou veci...

--

ViNiL, the GNU Hippie

"bring them to me -- alive and unspoiled"