Re: [python] čeština v Zope

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Středa Březen 12 17:54:19 CET 2003

On Wed, 12 Mar 2003 17:37:46 +0100, you wrote:

>Pridanim property (napr. hned do root folderu :-)
>magement_page_charset nastavenou na patricne kodovani (4 z 5 opilcu voli
>utf-8)
Kde se dá najít, že mám tohle nastavit?
help nic, Zope.org nic, google nic?!?
Nicméně to zřejmě funguje, akorát mám problém když chci přejmenovat něco
starého.
No musím si s tím ještě zítra pohrát.

dík
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15