[python] Oficialni oznameni

Zdenek Pavlas zdenek.pavlas na nextra.cz
Čtvrtek Březen 13 13:33:59 CET 2003

ViNiL wrote:

> Kdysi o Zope na SLT2001 (tusim) prednesl pan (jeho jmeno asi zkomolim --
> omlovam se) Mullpacher (nebo tak nejak) z Nextry. Ja jsem se take pokousel
> vest nejaky seminarik o Pythonu na PEF-CZU, ale skoncilo to dost rozpacite.

Jo, pamatuju, byli jsme tam spolu. Michal uz v Nextre skoro rok neni,
je v Logice a prodava molochy jako SAP, Oracle molochum jako CEZ..
zkratka kravatak. :)

> Ale vazne, troufnul by si nekdo z vas na intro pro kravataky?

Myslim ze to neni tak tezke jak se muze zdat.
Kdo chce, pochopi a oceni. Kdo nechce, jeho chyba.

--
Zdenek Pavlas
Application Developer