[python] Oficialni oznameni

Zdenek Pavlas zdenek.pavlas na nextra.cz
Čtvrtek Březen 13 15:50:37 CET 2003

Jan Svec wrote:

> Je to tak a nevi se, jak z  toho ven... Na multiprocesorech
> nedelam, ale urcite to tam bude problem. Zatim toto byla pro
> mne jedina vada na krase Pythonu, kterou jsem nasel.

No, vada... jak jinak byste to delal? Ono jen trivialni pridani
klice do dictionary je fura C kodu, a je treba zarucit ze zmena
dictionary bude z pohledu ostatnich threadu atomicka- python
to resi globalnim zamkem. Alternativou je pridat locky na urovni
elementarnich datovych typu- to by melo velkou pametovou rezii
a mnohem horsi vykon na uniprocesoru.

--
Zdenek Pavlas
Application Developer