[python] Re: iteratory, vlakna

Jan Samohyl samohyl na webseek.cz
Sobota Březen 15 02:36:00 CET 2003

On Thu, Mar 13, 2003 at 02:00:34PM +0100, Zdenek Pavlas wrote:
> To co popisujete dela modul asyncore, akorat to nevola iteratory
> ale stavove automaty. Pokud by misto nich byly generatory, muze
> to byt o neco prehlednejsi.. proc ne. Ale jde o tu samou vec.

Aaa, to je skvele, asynchat dela presne to co chci, akorat se tam vrazi ty generatory. Diky.

> Pro mne je nova 2.3, teprve vcera jsem si cetl What's New..
> Dojmy vicemene rozpacite, mam 100 chuti python brutalne
> orezat na featurach a napsat komplet znova. :(

No me by se taky libil nejaky micro-python, ktery by nemel tolik vychytavek, a byl spise maly a kompaktni. Nicmene myslim, ze
nova verze je zlepseni. Nastesti se to nezvrhava tolik jako treba perl, kde (zrejme) pokud bylo vic navrhu, jak neco doplnit,
vyhovelo se vsem.

S pozdravem Jan Samohyl