Re: [python] čeątina v Zope

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Úterý Březen 25 10:21:27 CET 2003

On Wed, 19 Mar 2003 15:14:48 -0000, you wrote:

>: Odesílatel: Jiri Lisicky <lisicky na datis.cdrail.cz>
>: Jak nastavit Zope a browser, abych mohl používat češtinu?
>: Pro uživatelsky vytvořené dokumenty můžu nastavit Content-Type v hlavičce
>html
>: dokumentu. Ale jak to udělat abych mohl používat češtinu i v "Managment
>: Interface" (říká se tomu ZMI?)
>
>Které Zope? Pro 2.5.1 mám patch pro windows-1250 CP.
2.6.1
>JInak mimochodem, díval jste se na how-tos?
Jo prolezl jsem je a váš příspěvek jsem našel, ale zdálo se mi to příliš
složité. Doufal jsem, že existuje jednodušší cesta.
Řešení s management_page_charset se mi zdá jednoduché a funkční. Zkouším si
v zope jen občas, tak to ještě nemám pořádně vyzkoušené.

Chci jen doplnit, že pokud se tato proměnná nenastaví, funguje rozhraní v utf-8.