[python] OT: Jak dlouho kdo delate s Pythonem?

ViNiL vinil na zagamma.cz
Úterý Březen 25 11:25:15 CET 2003

Dne út 25. března 2003 11:02 Ludek Smid napsal(a):
> Damy a panovae,
>
> jsem tu sice novy, ale stejne by me zajimalo, kdy a jak jste kdo objevil
>   Python. Vzdycky jsem mel pocit, ze Pythoni komunita v CR neexistuje,
> takze jsem si pripadal jako osamely vlk, na ktereho vzdycky pri
> vysloveni slova "Python" hledeli jak na ..... :-)

:-) Kvuli tomuto pocitu vzniklo PyCZ...

Ja jsem se s Pythonem setkal pred 4 lety. Bylo mi receno, ze je to
interpretovany jazyk (resp. bytecompilovany, ale to je burt), ze to ma moduly
pro praci s ruznymi grafickymi toolkity, ze to je dost cisty jazyk a ze to
pouzivaji ruzne Linuxove distribuce pro sve instalatory a konfiguratory. Tak
jsem si rek, ze to muze byt zajimava vec, ale ulozil jsem to do kolonky "az
bude cas".
O rok pozdeji jsem se setkal se Zope, ktery jaksi vyresil nektere me akutni
problemy s webem a tak jsem do Pythonu spadl, doposud nevylezl a nemam to v
umyslu :-)

Snazim se -- v ramci rozumnych mezi -- cpat Python, kde se da, ale napr.
v praci ten hlavni boom teprve prijde (pracuji na tom :-)))

Tak to jen tak JFYI.

--

ViNiL, the GNU Hippie

"bring them to me -- alive and unspoiled"