[python] OT: Jak dlouho kdo delate s Pythonem?

Ludek Smid qark na seznam.cz
Úterý Březen 25 12:04:41 CET 2003

Jan Svec wrote:
> To je prave problem oficialniho uverejneni. Kdyz si clanek
> na Rootu precte kolem 2000 lidi, urcite z nich bude dost,
> ktere by komunita zajimala, proto porad tlacim na ofic.
> zpravu. Ale uz jsme se domluvili, takze nejak to dopadne
Nejsem si jisty, ze "oficialni prohlaseni" neco zmeni, ale budu optimista.

> Narozdil od ostatnich nejsem Zope maniac, ale kdo vi, ted na
> srazu me temer presvedcili, takze se jim snad stanu :) Zato
> jsem vysazenej na graficka prostredi a na GUI knihovny a
> dokonce jednu Pythoni pisu sam. Krom toho prekladam
To by me docela zajimalo.... je nejake URL k te GUI knihovne k
dispozici? Nebo aspon nekde dostupny zdrojovy kod... :-)

Proc me to zajima -- ma takovy maly projektik, ktery pouziva Pygame a
mel jsem VELKE problemy sehnat rozumnou GUI knihovnu, ktera by se dala
pouzit.

> PS: U jakeho zamestnavatele jsi Python prosadil?
Jmeno ti asi nic nerekne, ale pracujeme pro vyrobce telekomunikacniho
hw/sw jako outsourcingova firma a Python ziskal pevne misto na seznamu
programovacich jazyku, ktere pouzivame a uplne vytlacil ostatni
skriptovaci jazyky -- manageri slyseli na slova jako efektivita, mene
radku zdrojoveho kodu (== mene chyb), vyborna udrzovatelnost a
rozsiritelnost ci snadna citelnost kodu.

Ludek