[python] rychla GUI

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Březen 1 03:50:55 CET 2003

zdravim,

tak jsem opet zklamany...-> pisu maly programek, chci, abych jej mohljak
 pouzivat doma (linux) , tak aby jej pouzivali moji kolegove (windows).
problem vezi v pomalem pocitaci: doma mam p166/64MB RAM, na tom uz
ledacos beha, jenze ten comp s windosem je p133/32MB RAM . zkusil jsem
wxpython, beha to, ale je to na tech windowsech hroozzznnneee
pooommmaallleee (neni to zadna rychlovka ani na linuxu)  . tak jsem si
rikal: kaslu na GUI, udelam to jako CGI v browseru -> na linuxu mi to
vali jak vitr, na windowsech je to jak slimak... ja uz se tady parkrat
ptal, ale preci jen znovu mate nekdo neco rychleho odzkouseneho? jak
rychle je qt-cko? stoji to za zkousku? na linuxu jsem zkusil gtk a to
fici jak vitr, ale gtk neni portovane na win32... a nebo to pisu blbe
nebo co... http://cvs.penguin.cz/index.cgi/PyBookShelve/

cauky, prijemny weekend

--
bye