[python] rychla GUI

Jan Svec honza na py.cz
Pondělí Březen 3 09:54:25 CET 2003

On Fri, 28 Feb 2003, Petr Vanek wrote:

> zdravim,
>
> tak jsem opet zklamany...-> pisu maly programek, chci, abych jej mohljak
>  pouzivat doma (linux) , tak aby jej pouzivali moji kolegove (windows).
> problem vezi v pomalem pocitaci: doma mam p166/64MB RAM, na tom uz
> ledacos beha, jenze ten comp s windosem je p133/32MB RAM . zkusil jsem
> wxpython, beha to, ale je to na tech windowsech hroozzznnneee
> pooommmaallleee (neni to zadna rychlovka ani na linuxu)  . tak jsem si
> rikal: kaslu na GUI, udelam to jako CGI v browseru -> na linuxu mi to
> [...]

Cau, Qt je dobry, stejne jako GTK+ :) Jenze, Qt je opravdu
slusny moloch, bylo receno, ze na P133 to nikdo nezkousel,
ja mam P166 a je to o trochu pomalejsi nez rychlovarna
konvice.

GTK+ je opravdu rychle. Kdyz srovnam pure C (C++) aplikace
napsane s Qt a GTK+, tak GTK aplikace nabehne okamzite,
zatimco Qt az za nekolik (desitek) vterin. Zadna z nich neni
v pameti, pouzivam WindowMaker.

wxPython je ukrutne pomaly, protoze potrebuje natahnout
straaaasne moc modulu. S widlema nemam zkusenosti, osobne si
myslim, ze to vsechno bude jeste 2x tak pomalejsi.

--
Jan Svec       | Znate jazyk Python? NE? |