[python] posilani prispevku pres newsy

ViNiL vinil na zagamma.cz
Čtvrtek Březen 6 09:35:58 CET 2003

Dne čt 6. března 2003 08:51 Martin Hassman napsal(a):
> Zdravim vsechny.
>
> Mam dotaz, jak je to s provazanim teto konference na newsovou skupinu
> cz.comp.lang.python? Cetl jsem to vzdy pres newsy, obcas jsem i neco
> poslal (pres newsy), divil jsem se, ze nikdo nereaguje :-), a ted jsem si
> v archivu na www.py.cz zjistil, ze do konference ty prispevky nedorazili :-
> ))
>
> Takze k zpetne synchronizaci s newsy nedochazi? Nebo to bylo tim, ze jsem
> se teprve ted prihlasil do mailove konfery - a tak tamty prispevky byly
> zahozeny (ale bez zpetneho upozorneni)?

> [...]

Vec se ma tak, ze jsem se snazil dohodnout s Petrem Kolarem na provazani toho
ML a newsgroupy. To se zadarilo pouze z jedne poloviny a pak jsem nejak
ztratil kontakt a tak jsem na to zapomnel.
Pokusim se to nejak obejit, ale doufam, ze se prispevky nezacnou cyklit :-(

--

ViNiL, the GNU Hippie

"bring them to me -- alive and unspoiled"