[python] python gettext a vice platforem

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Pondělí Květen 5 09:32:27 CEST 2003

Zdravim,
tak mu mame zase dalsi pekny tyden, slunce zhavi, ptaci rvou, brouci
dupaj, hadi plazej... :-)

Tak jsem zacal uvazovat o tom, jak umoznit lokalizaci programku v pythonu.
A nasel jsem modul gettext vychazejici z klasickych linuxackych locale.

Co jsem prochazel popis modulu, tak se mi docela zalibil, ale nevim jak to
funguje, kdyz chci zachovat multiplatformnost programu (minimalne
lin/win).

Mate s tim nekdo zkusenosti? Event. nevite o nejakem programku, ktery to
pouziva a je multiplatformni (neni nic snazsiho nez se podivat a "opsat
to" :-) - ja jsem zatim na zadny takovy nenarazil.

Diky za info
martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague