[python] linux a vlakna

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Pondělí Květen 12 08:01:16 CEST 2003

Zdravim,

tak jsem si prave zacal neco s vlakny pres modul threading. Vyrobil jsem
to pod wokny a pak jsem to testoval pod linuxem. Narazil jsem na problem,
tak ladim, hledam ... no a zdesene jsem zjistil, ze mi top zobrazuje to
nove vlakno jako separatni process ?? Podobne v /proc to ma vlastni
adresar.

Takze dotaz na linuxare :-) : Je to normalni, ze se kazde vlakno zobrazuje
jako vlastni process (a ja jen zaspal dobu, protoze driv to tak dle me
nebylo)? Nebo je neco spatneho v mem programku ;-) ci pythonu?

Pozorovani provedeno na RH7.3.

Sorry za trivialni dotaz, ale nejak me to celeho rozhodilo a nevim, kde
najit odpoved.

martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague