[python] linux a vlakna

Radek Bulava radek.bulava na seznam.cz
Pondělí Květen 12 09:47:52 CEST 2003

Martin Hassman wrote:
> Zdravim,
>

> Takze dotaz na linuxare :-) : Je to normalni, ze se kazde vlakno zobrazuje
> jako vlastni process (a ja jen zaspal dobu, protoze driv to tak dle me
> nebylo)? Nebo je neco spatneho v mem programku ;-) ci pythonu?

je to normalni. vlakna se vzdy zobrazuji jako samostatne procesy
a nikdy tomu nebylo jinak. samozrejme z vypisu top/ps se nedozvite
co vse maji sdilene (data/text/stack). stejne se to chova i kdyz
implementujete vlakna v c knihovnou posix threads.

v novych kernelech (nevim presne od kdy, ale bude to max. par
mesicu) se poziva neco noveho (NPLT?), co jeste nemam prozkoumane
a myslim si, ze se to butde chovat nejak tek, jak jste ocekaval.
urcite se to ale netyka kernelu v rh7.x.

--
Radek Bulava                                 radek.bulava na seznam.cz
Registered linux user #240237                                   :wq