[python] linux a vlakna

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Pondělí Květen 12 11:38:26 CEST 2003

On 12 May 2003 at 11:30, ViNiL wrote:

> Ale ano, rovnice plati -- ta vlakna se prece chovaji tak, jak maji, ne?
> Implementace je vec jina.

Doufam :-),
ja jsem tam vcera mel nejaky problem pravdepodobne okolo toho - fungovalo
mi to pod okny a nikoliv pod linuxem. Tak jsem se o to zacal zajimat a
narazil na tuhle divnost, tak jsem s resenim pockal, nez mi nekdo odpovi.
Ja se na ten muj problem juknu - predpokladam, ze to bude spis mezi zidli
a klavesnici.

martin
--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague