[python] Python v ASP atd.

Lubomir Kamensky kamensky na promedia.cz
Úterý Květen 13 07:39:47 CEST 2003

Preji hezky den vespolek,

zatim pouzivam Python pouze v ASP skriptech na windows platforme, ovsem od
te doby, co jsem Python objevil, uz se mi v nicem jinem delat nechce,
protoze mam pocit, ze jsem stejne uz predtim premyslel stejne jako Python,
ale pak to jeste musel prekladat do nejakeho dalsiho jazyka :-) takze je to
ted o krok min, o spoustu radku kodu min a navic je ten kod proste hezky a
srozumitelny.
Ale k veci. Pri pouziti v ASP funguje jedna fantasticka vec, na kterou jsem
si dost zvykl - vsechny vytvorene (samozrejme i ty systemove) moduly se
chovaji jako objektova cache, kterou mezi sebou uzivatele sdileji a to jak
pro cteni tak i pro zmeny. Coz je neco, po cem jsem cely zivot  opravdu
velmi touzil ;-). Potom se vytvari Singletonky jedna basen a jak se udrzuji!
A taky ten vykon, ktery je pro internetove apliakce dost dulezity.
No a tak by me zajimalo jestli bych s necim takovym mohl pocitat i na jine
platforme nez ASP ve Windows.

Lubomir Kamensky