[python] linux a vlakna

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Úterý Květen 13 12:13:00 CEST 2003

Radek Bulava <radek.bulava na seznam.cz> writes:

> je to normalni. vlakna se vzdy zobrazuji jako samostatne procesy
> a nikdy tomu nebylo jinak. samozrejme z vypisu top/ps se nedozvite
> co vse maji sdilene (data/text/stack). stejne se to chova i kdyz
> implementujete vlakna v c knihovnou posix threads.
>
> v novych kernelech (nevim presne od kdy, ale bude to max. par
> mesicu) se poziva neco noveho (NPLT?), co jeste nemam prozkoumane

Je to NPTL (Native POSIX Thread Library)

http://kerneltrap.org/node.php?id=422

S kernelem to souvisi tak, ze potrebujete alespon 2.5.36 kernel, ale rekl
bych, ze to redhati backportovali i do 2.4.x v release RH9.

O.

--
Ondrej Sury - co/CTO                Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6